neděle 8. srpna 2010

Projekt 365 - den 213.

Ráno se mi strašně nechtělo z postele :-) Před polednem jsem zavelela odchod a šlo se na oběd (vůbec se mi nechtělo vařit...) a pak jsme jeli vytouženým trolejbusem do města. Ottí při výšlapu menšího kopce na náměstí začal naši výpravu bojkotovat (zase měl rozbitý a utržený nožičky). Chtěli jsme se podívat na Bílou věž, ale měli zrovna polední pauzu. Tak jsme zkoukli chrám sv. Ducha, kde se kupodivu zklidnil i Ottí, no teda rozlil tam vázu s kytkama, ale jinak byl na něj hodně klidnej ;-)
Pak se mu zase nechtělo chodit. Naštěstí kolem projela výletní mašinka a tím problém s Ottískem byl vyřešen. Našli jsme odkud jezdí a krásně se po centru Hradce svezli. I Bětuška byla nadšená. Pak jsme se vrátili na Bílou věž a vyšlapali 233 schodů. Dokonce i Ottí :-))) Jen cestou dolů jsem měla staženej zadek v jednom úseku, kde byly schody moc kolmý a úzký, Ottí třikrát zakopl, držela jsem ho, ale jak jsem se bála, tak jsem měla spocený ruce, naštěstí jsem ho udržela. Podruhý bych si to už sama s nima asi nedala. Den jsme zakončili zmrzlinou a jeli zase trolejbusem k mamče. Oba do osmi spali a pak přišla ještě Dita s Janou. Chytla mě hrozná migréna, snažila jsem se to zvládnout, ale měla jsem stavy, kdy se mi chtělo i zvracet. Naštěstí se to po jedenáctý zlepšilo a my to pak protáhly...










1 komentář: