pondělí 30. srpna 2010

Projekt 365 - den 235.

Dopoledne je rušné. Ráno nám Bohunka přivedla Verunku na hlídání. Bětuška byla moooc ráda a po deváté dorazila ještě Monča s dětma. Na to, že tu bylo pět dětí, to bylo celkem v klidu.
Verunka tu zůstala do odpoledne, tak se holky pořádně užily a ani se jí odcházet nechtělo, ikdyž věděla, že druhý den tu bude také ;-)
Pak jsme šli nakoupit a do toho mi volala Terka, že jsou kousek od nás, jestli nejsme na hřišti. Domluvila jsem s ní, ať tam pomalu jdou, že dorazíme. Chtěla jsem vidět malýho Vojtíška. Byla zima a on zakuklený, tak jsem z něj moc neměla, ale jsme domluvený na pátek u nich, to si miminko pochovám ;-) Z hřiště nás brzy vyhnala zima a déšť.
Večer jsem se svěřila Ottovi, že uvažuji o té kočce... Ten byl překvapen (mile) a hned jsme sedli k PC a začali vybírat jakou. Moc se mi líbí vzhledem bengálská, ale je moc divoká, pak jsme se rozhodovali mezi kartouzskou, ruskou modrou a nebo britem. Vyhrála ruská, hlavně podle popisovaný povahy. Našli jsme i inzerát, mají je mít někde v Praze.

Žádné komentáře:

Okomentovat