úterý 24. srpna 2010

Projekt 365 - den 229.

Ráno je takové líné. Nikomu se nechtělo vstávat, dokonce děti spaly do půl deváté. Bětulka ráno něco vypráví Ottímu a najednou jí vypadl přední horní zoubek. Bylo to bez krve, tak to nesla celkem v pohodě.
Vymýšlím, co bude k obědu, nakoupit se mi nikam nechce, tak projíždím mrazák a je nakonec pečené kuře. Před obědem přemýšlím co budeme dneska dělat. Venku je nic moc a má prý pršet. Nakonec dětem navrhuji výlet do Prahy na letiště. Lákám je na letadla a metro. Nadšení není až tak velký, jak jsem si myslela. Tak to chci odpískat, přeci jen už je kolem dvanáctý a než dojedem.... Zkouším kámošku v Březnici, jestli nemají volné odpoledne, že bysme se zajeli podívat na miminko. Ta má už něco jiného v plánu, tak si dáváme oběd a padá konečné rozhodnutí. Jedeme do Prahy :-) Rychle balím pár věcí, svačinu a pití. Z baráku vylítneme, protože má jet bus do Prahy. Stihli jsme ho. Dokonce děti od pana řidiče dostaly digi hry, tak cesta do Prahy utekla ani nevíme jak. Musíme nejdřív metrem. Děti nadšený z dlouhých eskalátorů a pak i z metra. Na Zličíně hledáme zastávku autobusu, který nás odveze až na letiště. Když Ottí zahlídnul první letadlo už z autobusu, začal jásat, až se všichni v buse začali smát :-)
Procházíme se halou letiště. Po cestě si dáváme u Mc donaldu zmrzlinu. A hledáme vyhlídku na letadla. Povedlo se a můžeme koukat, jak lidi nasedají do letadel, jal přistávají, vzlétají a koukáme na různé vozíky, busy a auta co tu jezdí. Moc se nám to líbí. Na chvíli začalo pršet, tak se prochází dál po halách. Zašli jsme si na WC, kde jsem se musela smát. Ottí čekla s Bětulou před kabinkou a najednou ho vidím, jak mi leze do kabinky švírou dole... Ještěže tam bylo naprostý čisto, udělat to jinde, tak ho snad jdu Celého umýt...
Pak jsme šli ještě chvíli na vyhlídku a jelo se domů. Cesta byla v pohodě. Děti byly moc hodné a všichni jsme z výletu byli nadšení. I od taťky jsme dostali pochvalu, jaký zajímavý výlety podnikáme ;-)))

Po pauze s fotkama, jich zase dám víc. Sice kvalita nic moc, ale mám je moc ráda. Byl to zase jeden super den!

Čekání na Zličíně na bus směr letiště

Naše princezna bezzubá

Pááááni

Zastihl nás déšť

Řádění v hale

Mami, odletělo...

Zase modelka ;-)

Jedeme domů, čekáme na bus