neděle 29. srpna 2010

Projekt 365 - den 234.

Počasí ne o moc lepší než včera. Naštěstí neprší.
Po obědě jsem se rozhodla jet na houby. Jela jsem jen já, děti a babi. Když jsme ušli pár metrů v lese, tak se začaly stromy klátit a šílený rachot. Přihnala se obr sprška. Naštěstí jsme stačili doběhnout do auta. Byl to hodně nepříjemný pocit, pod stromy... Po čtvrt hodině bylo po dešti, rozhodli jsme se to zkusit a jít do lesa zpátky. Občas spadlo pár kapek, ale jinak příjemně. Dokonce jsme našli i docela dost hub.
Na večer jsme jeli domů. Ottí usnul hezky v autě a nechal se spící přenést. Vydrželo mu to do rána!
A mě v hlavě běhá Bětušky dárek k narozeninám. Už strašně dlouho chce živé zvířátko. Nejradši by kočičku, ale tu já nechci. Svolila jsem křečka nebo rybičky. No a dneska nám z půdy spadlo divoký kotě, moje mamča ho vzala a nesla kočce zpátky nahoru. Děti byly u toho a hladily si ho a když jsem je viděla, tak se něco zlomilo a já pořád přemýšlím, přemýšlím a přemýšlím...

Žádné komentáře:

Okomentovat