neděle 3. října 2010

Projekt 365 - den 268.

Před pár dny jsem tu slzela, že Bětušce je šest, tak dnes jsem si to zopakovala s Ottíkem. Je to neuvěřitelný, ale našemu miminku jsou tři roky. Vzpomínala jsem si v duchu na porod a první hodiny s Ottískem. A už je tu velký kluk, který se umí krásně smát, má smysl pro humor, úžasnou fantazii (jak si krásně hraje a při tom vymýšlí různý příběhy, až občas zírám, co ho napadne), dokáže se "parádně" vztekat a odmlouvat. Je to naše sluníčko i čert zároveň.
Dopoledne jsme mu dali dárečky. Z dortu byl nadšený, jak to umí děti dát krásně najevo i jsem dostala velkou pochvalu od Bětušky, ta ho viděla už ráno a říká "teda mamko ty jsi šikovná". Od nich mi to dělá největší radost :-) Dárečky měly úspěch, hlavně šraňky ke kolejím, který cinkají, když projíždí vlak. Bětuška taky dostala jedno zvířátko LPS. Po obědě se dal taťka do pečení chleba. Připravil si těsto a nechal ho kynout. Zatím jsme šli ven pouštět draka, ale nefoukal vítr, tak jsme to brzy vzdali a šli na kaštany. Koupili si oplatky a užívali si venku.
K večeři jsme měli taťkův výborný domácí chleba.















Barunka horolezec, občas koukáme, kam až se dostane...

3 komentáře:

  1. Tak ten dort je fakt úžasnej!!!!!!!!!!!
    Dodatečně přeji Ottíkovi vše nejlepší k narozeninám!!!!!
    A moc se mi líbí ta fotka kaštanu v listí.
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Káťo, díky a Ottí taky děkuju ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bbet ještě jednou koukám na dort s otevřenou pusou...jsi šikula!!!!!!R80

    OdpovědětVymazat