středa 6. října 2010

Projetk 365 - den 271.

Večer mě bolela hlava, tak jsem se těšila, že ráno bude lépe. No, nebylo, ba naopak ještě hůř... A celý den. Naštěstí byl Otta doma, tak jsem si přes den lehla a chvíli spala.
Šla jsem s Bětulkou na Aj, venku se mi udělalo trochu lépe. S Ottíkem jsme šli nakoupit a pak kolem Obory zpátky pro Bětušku. Byla jsem domluvená s Bohunkou, že zajdou. Jednu chvíli jsem myslela, že to i zruším. Ale jak se mi udělalo líp, tak jsem si říkala, že bude lepší když budou děti zabavený. S Verčou a Bohunkou jsou vždy. A protože se udělalo hezky, vzali jsme to pomalu kolem Obory, zašli ještě do obchodu a pak na chvíli k nám.
Otta zase dělal večeři, byla jsem za to ráda. Dneska jsem neměla sílu cokoliv dělat. Byly kančí řízečky s bramborovou kaší. A musím pochválit, jak to bylo výborný! Chvíli po večeři jsem zalehla a ještě před osmou usnula. Chvílemi jsem vnímala, jak jde Otta číst Bětule a dělá mlíko, ale oči jsem ani nepootevřela...


Dnešní berlička, ikdyž teda stála hodně v koutě...

Žádné komentáře:

Okomentovat