pátek 8. října 2010

Projetk 365 - den 273.

Bětuška se ráno probudila s bolením bříška. Dostala teploměr, naštěstí teplotu neměla. Dohodli jsme se, že když jí bude špatně ve školce, tak řekne učitelce a já přijdu. Než jsme došli do školky byla OK. Večer měla hrušku, tak si myslím to bylo k tomu...
Dopoledne jsme si s Ottíkem hráli a četli. Už ho to konečně začalo bavit a hodně poslouchá i kratší příběh. Barunku stále prohání, musím se smát, když říká jak v tý jeho krkolomný poloze, v který ji drží volá: Mamííí, ale ona "vrtí " (=vrní).
Po obědě jsme šli pro Bětušku do školky a společně s Terezkama zašli do Šnečku. My tam zůstali do půl šestý. Terka s dětma odešla kolem třetí. Terce se udělaly pupínky podobný neštovicím, tak jsem zvědavá jestli to byly nebo ne...
Děti si krásně hrály a už mě tam nepotřebují ani jeden. Tak jsem si mohla dlouho posedět v klidu až mi to unavilo, že jsem málem usnula :-)))
Teď večer se Ottí probudil a nechce zase zabrat. Bětuška se před chvílí taky probudila a přišla sem celá nahá, když se ptám proč si sundala pyžamo, jestli se počůrala nebo proč, tak byla mimo. Něco se jí zdálo, ale už zase spinká. A já jdu taky...


Žádné komentáře:

Okomentovat