pátek 22. října 2010

Projekt 365 - den 287.

Bětuška stále horečkuje. Dala jsem jí Nurofen, aby cestu k dr. zvládla v pohodě. Dr. potvrzuje angínu a dává Bětule Atb. Na kontrolu 1. nebo 2. listopadu. Ještě sestra objednala Ottíka na tříletou prohlídku.
Bětuška se cítí po Nurofenu dobře. Jedeme tedy koupit ještě jedny boty, které už jsme měli vybrané a chci jít koupit něco k jídlu. Když jsme šli k autu, vypadl mi klíč z ruky na zem a auto nešlo otevřít... Naštěstí jsme byli kousek od domova, tak jsem dovedla Bětušku domů, vzala náhradní klíč a s Ottíkem pro auto a koupit oběd. Bětuška byla prvně sama doma. Zvládla to, no celou dobu seděla u PC, prý se trochu bála. Já teda taky...
Celé odpoledne se děti koukaly na TV na pohádky... Tak jsem mohla háčkovat a večer jsem dokončila čepku pro synovečka.
Bětuška měla špatné sny, přes den teplotu neměla, teď měla horečku a něco ošklivého se jí zdálo. Volala mě a že se strašně bojí, celá se klepala. Už zabral Nurofen, tak spí v klidu. Já čekám do půlnoci, kdy dávám atb.



3 komentáře:

  1. Tak jak Bětce je? Zabraly už ATB? A co Otti? Tomu nic není? Jak měl tu horečku, tak jestli třeba taky něco nemá?
    Možná, že se Bětušce zdálo o tom, jak byla sama doma, že se tak bála. Ale je šikulka, že to zvládla.
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná čepka :) A u mě na blogu jsem ti zanechala ocenění :)

    OdpovědětVymazat
  3. Káťo, už je OK. Díky.
    Talpi taky díky!

    OdpovědětVymazat