pátek 1. října 2010

Projetk 365 - den 266.

Bětuška se nemůže dočkat odpoledne na oslavu. Jsme z toho asi všichni nervózní, tak děti hodně zlobí a já to špatně zpracovávám... Po obědě jdeme radši ještě něco koupit a pak se zastavujeme na hřišti. Hodně nám to všem pomohlo :-) Já si koupila nový vlny na háčkování a mám krásný barvičky, už se těším až se do toho pustím ;-)
Venku bylo celkem hezky, tak jsme si to užili. Jen jsem na zpáteční cestě Ottíkovi přejela kočárkem bagr a samo rozbila. To bylo neštěstí...
Doma jsme už jen dopřipravili pár věcí na oslavu a já musela listový tyčinky chránit, aby něco zůstalo, než návštěvy přijdou...
Bětuška měla pozvanou Verunku, Elišku a Terezku s Břétíkem. Od všech dostala krásný dárky. Měla jsem z toho celkem strach v našem bytě tolik dětí, ale musím říct, že to bylo úplně v pohodě. Děti byly zlaté, krásně si hrály. Nejvíc je bavilo malování barvami na obličej, měly to všude:-))) Bětuška byla moc spokojená.
Moc se nám oslava líbila. Končili jsme kolem šestý a Bětuška s Ottískem byli pořádně utahaní.
Když usnuli, tak jsem začala háčkovat další čepičku. Ikdyž jsem potřebovala začít dělat na Ottískovo dortě. Nakonec jsem si připravila jen marcipán a nakreslila, jak to bude vypadat.

Monika s Terkou

S Eliškou

S Verunkou

2 komentáře:

  1. Dodatečně přeji vše nejlepší i Bětušce!!!!!!
    Tak to Tě to háčkování vzalo hodně, když máš radost i z nových přízí :-) :-) To znám, taky z nich mám radost :-) :-) :-)
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, jak už jsem Ti psala, máš mě na svědomí :-)))
    I Bětula děkuje ;-)

    OdpovědětVymazat