čtvrtek 21. října 2010

Projekt 365 - den 286.

Odpoledne jsem vezla děti na plavání. Ottíka jsem do vody nedávala, když měl v pondělí teplotu. Bohužel jsem se od Hanky dozvěděla, že nesmějí do tohoto přípravného kurzu brát děti mladší 4 let. Tak má Ottí smolíka.
Po plavání jsme jeli po obchodech dokoupit zimní výbavu, dětem boty, bundy a rukavice. Už nemáme jen ty bundy. Chtěla jsem to vše stihnout, ale Bětuška si v obuvi začala stěžovat na bolest bříška a začala se měnit před očima. Bylo vidět, že jí není vůbec dobře... Tak jsme ještě zašli rychle na pár minut do hračkárny, kterou měly slíbenou. Ale ani to už ji nebavilo. Jeli jsme domů a naměřila jsem jí 38,3. Hodně ji bolela i hlava a trochu v krku. Mám podezření na angínu. V noci hořela. Ráno zajdeme k dr.


Modelka v nových kalhotech, jen Ottí nemá pro focení pochopení :-)))

1 komentář: