úterý 12. října 2010

Projekt 365 - den 277.

Ráno opět začalo zákazem. Asi toho po Bětule chci moc, ráno se obléknout, učesat a vyčistit zuby...
Dopoledne jsme byli doma a já vařila a háčkovala... Taky jsem ostříhala oba kluky ;-)
Kolem třetí jsem vyzvedla Bětulu ze školky, dovedla domů taťkovi a šla s Ottíkem na Aj. Už je to OK a on se zapojuje, snad to tak zůstane.
A u večeře dělaly zase kraviny, tak teď Bětula brečí v pokojíku a je bez Večerníčku, mlíka a čtení... To už se vytočil i Otta, když na ní křičel, tak se smála dál, jako by se nechumelilo...


Švihák lázeňský ;-)

Zase na skříni...

3 komentáře:

  1. Tak tady mě Barunka rozesmála :-D :-D Ale když se na tu fotku dívám dýl, tak to úplně vypadá, jak když máte na skříni jen tu hlavu :-D :-D (trochu morbidní... ;-) ).
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ha ha taky mi to přijde jak ufiklá hlava,ale fotka jako taková je naprosto skvělá!!!! Krásná číča z ní roste .R80

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíte, to mi vůbec nenapadlo a směju se teď s váma :-)

    OdpovědětVymazat