neděle 6. června 2010

Projekt 365 - den 148.

Ráno bylo loučení a muselo to proběhnout rychle, jinak bysme to s Vlaďí obulely... Snad se brzy urveme a dorazíme taky za nima.
Na odpoledne nás Bohunka pozvala na podívanou na Skalku, kde vystupovala Verunka. Bětuška se jí nemohla už dočkat a od rána otravovala, kdy už půjdeme. Bylo to až od čtyř, tak to bylo něco...:-))) Po obědě jsem je vzala ven na hřiště. Konečně se udělalo krásně!!!! Ottí měl povídací, tak si přisednul k jedný paní a povídal a povídal. Bylo to ale cílený, měla u lavičky koloodrážedlo:-)))
Vystoupení bylo super, jsem si říkala, že nevím, jak bych reagovala, kdyby tam byla Bětula, když už takhle jsem byla na měkko... Bětuška z toho byla unešená a že tam chce taky chodit. Ottí nesl Verunce kytičku, kterou utrhnul před barákem. Spadla mu na eskalátorech a mlátila se tam nahoře, tak jsem mu říkala, že to nevadí, dáme Verunce jinou... Ale to ne, bála jsem se o prsty, ale nakonec jsem ji vytáhla. A ve finále Verunku ani neviděl, protože v tom randálu u mě v náručí usnul...
Tak jsme pak ještě jenou s holkama vyrazili na hřiště.
Byl to krásný slunečný den (jak říká Ottí:-) ) a dokoce Bětula byla moc hodná a poslouchala na slovo. Což je teď jak zázrak. Ale ona tak moooc chce zvířátko:-)




znuděná z focení....

Žádné komentáře:

Okomentovat