pátek 18. června 2010

Projetk 365 - den 162.

Dneska jsem volala do školy, měl to vyřizovat Otta, ale bohužel měl zase hodně práce, tak to nestíhal. Bylo mi řečeno, že když máme zamítnutí od PPP, tak ji vzít nemůžou. Tak jsem ještě volala do školky, že tam teda Bětula zůstává. V pondělí to půjdu ještě do školy dořešit papírově.
Dopoledne jsem se vybodla na uklízení a vaření a jeli jsme s Ottíkem busem (jeho oblíbená činnost) Prošli se po náměstí, koupili si sváču, došli pro lístky do divadla a na hřiště.
Odpoledne jsme jeli ještě jednou autobusem na Svatou a tam se procházeli, koupili oplatky a hezky si to užívali. Ottí zase nechtěl chodit, ale nosit, tak jsme hráli na honěnou a to ho bavilo, tak ani nevěděl jak, doběhl až na hřiště :-) Za dnešek jsme toho naťapali dost, tak byli děti krásně utahaný a parádně usnuly. No já taky, ani jsem nevěděla jak a vytuhla u zpráv a když jsem se probudila po hodině, tak jsem nevěděla, co je za den, kde jsem... Parádně zmatená:-)







Žádné komentáře:

Okomentovat