neděle 6. června 2010

Projekt 365 - den 149.

Ráno se mi nechtělo z postele. Kolem půl desátý jsme s dětma přemýšleli co ten den podnikneme. Nakonec jsme se rozhodli, že si uděláme výlet do Berouna na medvědy. Vlak nám jel ve dvanáct, rychle jsme poklidili a já udělala dětem oběd. Bětulka zase vzorná, dokonce jak jsem říkala, že pospícháme, aby nám to neujelo. Začala mazat sama od sebe tousty a připravovala nám svačinku. Ani jsem nevěděla, že to umí:-) A i bez řečí uklidila.
Cestu vlakem si užíval hlavně Ottí. Bylo horko, tak jsme se zastavili na náměstí na zmrzlině. Bětula si dala ledovou tříšť a šli jsme směr medvědi. Dokonce i Ottí to krásně ušlapal a nechtěl nosit, jak má ve zvyku. Jednou to zkoušel, ale protože jsem držela v ruce kelímek od tříště a řekla, že ho vezmu až to vyhodíme do koše, tak šel a hledal koš... Ten byl až nahoře u medvědů :-))) Ottíse medvědi nebrali, ale je tam pěkný hřiště, tak se vydováděl tam.
Na zpáteční cestě jsme si do vlaku koupili pizzu. Řádily tam a cesta krásně utekla. Moc jsem si to s nima užila! Kdyby byly tak hodný každý den, to by byla pohoda :-)))





Žádné komentáře:

Okomentovat