neděle 20. června 2010

Projekt 365 - den 164.

Bětuška se už od rána těší do kina na Kukyho. Dopoledne je v duchu její předčasné puberty nebo co to je. Je plačtivá a všechno jí vadí. Chce být dopělá a dělat si, co chce. Jak tohle bude pokračovat...
Po obědě jsme vytáhli kolo a Ottísovi tříkolku a drandili u Obory. Ottí nadšenej, Bětula se o dost zlepšila, dneska jí šlo už i zatáčení a začíná dělat koniny, jezdí přes kanály a různý překážky...:-)
Ve čtyři jsme vyrazily do kina. Kluky nechaly doma a užívaly si to společně. Musím říct, že je to pohoda, jen s Bětuškou. Moct si v klidu popovídat a nemuset nahánět Ottíse... Bětušce se kino líbilo, já byla trochu zklamaná, ale spíš asi z kina tu. Tak jsem si to moc neužila. Musela jsem si vzít Bětulu na klín, protože neviděla přes holčičku před sebou. A jak jsou sedačky blízko u sebe a já dlouhá, tak jsem se tam dobře kroutila... Přes šustění pytlíků s popcornem nebylo skoro slyšet... (taky jsme si ho teda daly, ale když začal film, tak jsme odložily...) Hlavně že Bětula byla nadšená a já si užívala zpáteční cestu s ní. Koukaly jsme na kytičky a povídaly si...
Ottí taťkovi usnul, večer odpadnul až kolem půl desátý.

Velká cyklistka;-)

V pozadí náš taťka, jak jinak kouká na ryby...

A jedna maková ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat