úterý 15. června 2010

Projetk 365 - den 159.

Ráno jsem zase musela děti budit (o víkendu určitě budou nastartovaný už v šest hodin). Bětula se nebyla schopná opět ani oblíknout, tak to skončilo zákazem na PC. Ve školce se pí. učetelka ptala, jak to budu dělat příští školní rok, jestli nejdřív do školy a pak do školky nebo obráceně, tak jsem vyklopila, že to zatím se školou není jistý. Tak mi říkala ať si radši zajdu za ředitelkou, kbyby se náhodou uvolnilo místo, tak aby nám ho držela a mohla jsem tam mít obě děti.
Dopoledne nebyl Ottí ve své kůži, ležel a chtěl jen pustit pohádky. Ani hrát s autama ho nebavilo. Když jsem se ptala, co mu je, tak že bolí bříško. Zkusila jsem mu dát plenu a bylo jasno, co s ním bylo. On na záchod ani na nočník kadit nepůjde... Už nevím, jak ho to naučit. Pak už byl OK.
Po obědě jsme vyzvedli Bětulu a zašli za pí. ředitelkou. Byla celkem milá, jen to budeme muset zrušit přijetí Ottíse a dát tam místo něj Bětulku. Snad se nějaký místo uvolní, aby mohli chodit spolu.
Došli jsme nakoupit a domů. Ještě jsem vařila a chtěla jsem s dětma ven, ale Ottí odpadnul a spal až do čtvr na šest. Tak jsme už zůstali doma s taťkou.

Fotku nemám, tak ještě jedna kytí z víkendu.

Žádné komentáře:

Okomentovat