úterý 1. června 2010

Projetk 365 - den 144.

Zase pošmourný den. Ven jsme se dostali po pátý hodině, Ottí zase odpoledne usnul. Má to spaní strašně rozházený, pak vstává ráno kolem půl pátý. Už aby začala Bětula chodit do školky a nastal normální režim...
A dneska proběhlo velký stříhání. Už jsem se k tomu odhodlávala několik dní... Včera jsem o tom nepřemýšlela, dala Ottíse do vany a jela mašinkou. Nejdřív se chechtal, že to lechtá, ke konci už se vztekal. Ještě jsem za ním celej den lítala s nůžkama a dostříhávala cancoury :-))) Nejdřív vypadal, jak oškubaný kuře, až se mi chtělo brečet. Korunu tomu dala Bětula, jééé mamííí, kde má kudrlinky, to už nemůže být Samorostka, ta je s kudrlinkama... (hrají si na kočičky a Bětuška si Ottíse pojmenovala;-) ) To jsem slzu zamáčkla...

Žádné komentáře:

Okomentovat