sobota 12. června 2010

Projekt 365 - den 156.

Další horký letní den. Přebíhala jsem s dětma od jedný babičky k druhý. Naštěstí máme chalupy vedle sebe:-)))
Dopoledne jsem začala Bětulku učit na kole. Vypadalo to na dlouhou trať. Rovnováhu vůbec nedržela, natož se sama rozjet. Odpoledne už trochu rovnováhu pochopila, ale jakmile jsem ji pustila, tak padala, měla jsem co dělat ji vždy chytit... Navečer najednou ujela asi deset metrů... Byla fakt vytrvalá a chtěla trénovat. Já byla spocená až kdesi, na slunci muselo být přes 40 a já lítala... Hrůza, ale když tak chtěla...;-)
Večer šla spát vedle k babi, já uložila vzteklýho Ottíse. Byl za celý den přetaženej. Vůbec mu nedělá dobře tohle vedro a pak nemá daleko se s každým hádat a dělat vše naopak.

Pohoda...

Sváča ;-)

Dneska se přehnala buřina i s kroupama.

A byla krásná duha.

Žádné komentáře:

Okomentovat