čtvrtek 4. listopadu 2010

Projekt 365 - den 300.

Jéje, ještě 65 dní a mám rok za sebou...

Dneska je venku celkem slušně, fouká vítr, ale je teplo. Zkoušíme vzít zase Barunku ven. Tentokrát se jí moc nechce. Za barákem, kde je klid, je taky přikrčená, ale už jistější než posledně. Potkáváme pána s pejskem. Ten si ho vzal hned na vodítko a vše je OK. Pak jsme došli pod naše okno a Otta se kouká. Když Barča zjistila, že je blízko domova, začala hned hledat cestu, jak se do okna dostat... Za chvíli šel další pejskař a ten ho nechal na volno, Barča se klepe a bojí se. Tak jsem ji Ottovi podala do okna a pokračovali jsme v procházce bez ní. Šla jsem ještě dokoupit vlnu, abych mohla dodělat čepici pro bráchu. A pak jsem šli pomalu Pražskou na náměsti a děti na houpačky.


Pro bráchu, dala mi zabrat, je to obří čepice...

Žádné komentáře:

Okomentovat