sobota 20. listopadu 2010

Projekt 365 - den 316.

Noc proběhla v pohodě. I babi, která spala s Bětuškou a Ottíkem si nestěžovala :-)
Na oběd jsme si zašli do pizzerie, já jsem bohužel musela s Ottíkem domů. Začalo ho bolet bříško a nešlo to odkládat... ;-) Ostatní se najedli, prý nic moc, jídlo jim přinášeli postupně, když byl brácha už najedený, tak donesli jídlo pro babi... Já se dočkala pizzy doma a musela si ji dopéct v troubě. Vajíčko na ní bylo syrové a těsto taky... Škoda, chodila jsem tam dřív ráda...
A po obědě jsme jeli za babi na Pleš. Chvíli jsme poseděli u ní na pokoji a pak šli na krátkou procházku, dneska bylo nádherné slunečné počasí. Míjeli jsme se tam s Lenkou.
Brácha s rodinou jel už domů a my směr Příbram. Ještě jsme se zastavili v OBI, já koupila nějaký kravinky na adventní věnec a pak zašli do Teska tam jsme s mamčou vyhlídli dárky pod stromek. Měli tam obr LPS dům za poloviční cenu a balení LPS zvířátek. Děti jsme doma předali tatínkovi, ještě jsme teda počkali až Ottí usne a jeli na lov dárků :-))) Máme je a myslím, že bude velká spokojenost, jen kam to v tom pokojíku dáme...








Žádné komentáře:

Okomentovat