pátek 26. listopadu 2010

Projekt 365 - den 322.

Zákaz PC se Bětule prodloužil na dva týdny, ráno to bylo to samé... Jeden týden můžu smazat, když se týden bude oblékat rychleji nebo se snažit. Dnes se nakonec snažila, snad to vydrží.
Když jsme odvedli Bětulku do školky, šli jsme se s Ottísem podívat do květinářství na rybičky a já chtěla koupit svíčky na adventní věnec, který jsem včera večer dopatlala. Ale nic se mi nehodilo.
Odpoledne jsme jeli na plavání. Je to teda adrenalin pro mě. Rychle vysvléknout děti (nebo je donutit, aby to udělaly samy - haha), všechny ty svršky i s bundami a botami přemístit z převlékací kabiny do pidi skříněk a po několika minutovém boji se zamykacím čipem se jít sprchovat, dětem nandavat plavky, čepice a pak hups do hnusně studeného bazénu. Brr, dneska byl obzvlášť studený. Kdybych mohla plavat, tak se zahřeji, ale s Ottíkem to moc nejde. Brýle které, tam v pondělí nechal se našly, jupí, vyhli jsme se scéně!!! Po dvaceti minutách přemlouvám Ottíse a jdeme se zahřát do vířivky. A pak stejný maraton při odchodu, ještě se sušením vlasů a honěním Ottíse mezi kabinkami a skříňkami. Nacházím ho jen díky tomu, že hlasitě výská a pak několik lidí mě navádí, protože se jim Ottí svěřil, že se mamce schovává... Jedna paní se směje, jak je čilej a že je to dobře a ať jsem ráda. Tak já teda se budu snažit...:-)))
Po plavání jedeme k Monče.
A večer doma dělám s Bětuškou vánoční výzdobu, ale daly jsme se do toho pozdě a Bětula začala usínat, tak bude pokračování zítra.





Žádné komentáře:

Okomentovat