úterý 9. listopadu 2010

Projekt 365 - den 305.

Dnes Ottíka čekala tříletá prohlídka. Byli jsme objednaní na 14.00 hodinu. Bohužel jsme na řadu přišli až po půl třetí. A to byl problém. Ottí měl od čtvrt na čtyři aj... Byla to honička, ale stihli jsme vše.
Ottí má 102cm a 15kg. Při kontrole zraku chvíli spolupracoval a ke konci ho to přestalo bavit a jen tak tak jsme to dokončili. Sluch už si vyšetřit nenechal... Chtěl tam zůstat a hrát si. Tak jsem ho vztekajícího nesla z ordinace a pak i z čekárny, všechno špatně a ještě do toho jsem na něj moc pospíchala... V autě jsem volala do školky, jestli by byli tak hodní a poslali už Bětulu oblékat, že pospícháme. Jaká to byla nádhera pro ni přijít a hned odcházet a nerozčilovat se při oblékání (asi budu volat každý den:-))) ). A hurá na Aj. Stihli jsme to. Tam se Ottí taky vzteknul. Bětuška si hrála vedle v herně a on ji moc potřeboval na jednu písničku...

Dopoledne mi Ottí pózoval ;-)


2 komentáře:

  1. Koukám, že mu růžová taky sluší :-)
    Pořád jsem čekala, že napíšeš další dny a nic - takže dodatečně Bětce vše nejlepší k svátku!!!
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Už to doháním ;-)
    Jinak moc děkujeme za přání!!! A tvojí Bětulce také posíláme vše nej;-)

    OdpovědětVymazat