pondělí 15. listopadu 2010

Projekt 365 - den 311.

Dopoledne jsme volala na veterinu, že Barunka je OK. Dr. nám ještě objednala 3 kg balení speciálních granulí. Jsem ráda, že je dobrá!S Ottísem jsme šli na plavání a bylo i focení. Moc se chtěl fotit pod vodou, ale bohužel tam vydrží jen chvilku, tak se fotka asi nepodařila žádná, ikdyž se potopil tak 50krát...
Po plavání rychle pro Bětulu a tu jsem zase odváděla na kreslení. Po něm mi učitelka říkala, že Bětuška byla trochu smutná, že by si chtěla odnést mističku co dělala, ale ona by si ji tam chtěla ještě týden nechat a ukázat všem dětem, jak je šikovná. Tak jsem Bětušce řekla, že ať je ráda, že si ji tam paní učitelka chce nechat, že je to velká pochvala. To vzala a byla spokojená a já pyšná ;-)
A pak zase bruslení. Šli jsme všichni, ale bruslila jen Bětula :-) Trenérka se ptala Ottíka, kdy půjde, že ho včera viděla na bruslení. Možná příště nebo ještě půjdeme dvakrát společně a pak...


Žádné komentáře:

Okomentovat