neděle 28. listopadu 2010

Projekt 365 - den 324.

A je tu první adventní neděle. Svíčku jsme si zapálili až s Bětuškou večer;-)
Dopoledne jsem vařila a poklízela. Byl králík s knedlíkem a špenát. Před obědem dorazila Jana s Vráťou. Děti na nich visely a překřikovaly se. A odpoledne jsme se zase vypravili na brusle. Ottí jezdil krásně sám s hrazdičkou, ale zase jen chvíli. Nějak ho to moc nebaví. Ikdyž bych řekla, že mu to začíná jít a kdyby se snažil, tak už jezdí. Zkusíme to ještě jednou a když nebude nadšení, budeme se s Ottou střídat a chodit jen s Bětuškou. Dneska říkal, že ho studí nožičky a to měl punčocháče i ponožky, tak už nevím, jak líp zateplit. No jo, je po mamince :-)
Když jsme se vrátili, tak Bětulka nesla jeden stromeček sousedům. Měli velkou radost a já jsem si od paní opsala recept na vanilkové rohlíčky. Lepší jsem nejedla, tak je zkusíme.
Bětuška ještě večer zkoušela malířskou sadu, kterou dostala od tety. Jsou to olejové barvy a štětce mi nejdou ničím vymýt...


Žádné komentáře:

Okomentovat