středa 24. listopadu 2010

Projekt 365 - den 320.

Koukám na datum a je přesně měsíc do Vánoc... Už se na ně docela těším, jen to počasí není nic pro mě. Děti nadšený. Ráno poletoval sníh a Ottí hned volal, že bude sáňkovat. Nechal si vysvětlit, že je ještě málo sněhu, ale chumelilo se pořádně. Jen je sníh moc mokrý a do večera nevydržel.
Odpoledne šla Bětuška na Aj a já s Ottíkem dokoupit nějaký věci, konečně jsem sehnala barvu ve spreji. Ottí chtěl jet kočárem a samozřejmě v něm usnul. Zrovna dneska, když jsem to nepotřebovala.
Večer jsem si šla sednou s Hankou do pizzerie. Myslela jsem, že budu odcházet a Ottí už spát. S Bětuškou už je to OK, ikdyž tentokrát začala prosit, že chce jít se mnou a ať nikam nechodím. Není zvyklá, že bych byla večer pryč, asi to budeme muset častěji trénovat;-) Tak jsem se vypařila a taťka to zvládnul. Ottí prý usnul kolem půl desátý a Bětuška usínala v obýváku, ale v pohodě.
Byl to moooc příjemný večer.


Žádné komentáře:

Okomentovat