pondělí 22. listopadu 2010

Projekt 365 - den 318.

Dopoledne jsme ještě babičku vytáhli na plavání, aby viděla Ottíse jak se potápí a plave. Bětula zůstala ze školky doma, domluvila jsem s plavčicí, že může s námi do bazénu. Ottí se náležitě předvedl. Nespolupracoval a na vše křičel ne,ne,neeee. Jediné kdy se zapojil, bylo lovení kolíčků.
Po plavání jsme zajeli koupit grilované kuře a po obědě babi jela domů. Já odvedla Bětušku na keramiku. Ottí po svém plaveckém výkonu usnul. Bětuška si už odnesla mističku, jen paní učitelka ji nechtěla moc dát. Prý ji nemáme zatím nikomu dávat z rodiny, že kdyby byla nějaká výstava nebo tak něco, tak aby ji Bětuška mohla donést. No, první výrobek určitě zůstane doma ;-)
Ottí spal skoro do šesti. Taťka s Bětuškou jeli ještě na bruslení. Zdrželi se, po cestě se ještě zastavili nakoupit a jak se zdrželi přepadl mi hrozný strach, že se jim něco stalo... Když jsem chtěla volat, tak zarachotil klíč v zámku. Uff. Ale přepadla mě docela panika...



Tak to je to umělecké dílo...:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat