sobota 8. května 2010

Projekt 365 - den 120.

Ráno jsem pobalily pár věcí a autobusy vyrazili na návštěvu za babi. Jak nemám havárku na auto, mám strach jezdit. A babi jsme návštěvu slíbili, tak mi to bylo líto nejet. Sice je to kousek, ale dopravit se tam bylo s 2 přestupy. :-))) Ottík byl z autobusů radostí bez sebe, Bětuška míň, ale krásně to navazovalo, nikde jsme nemuseli dlouho čekat a ani hledat.
Babička byla ráda a už se těšila, že odpoledne po ni přijede bratranec s rodinou a na víkend ji vezmou na chalupu. Děti se zase pustily do jejího oběda. Naštěstí jsme měli sebou upečený kuřecí stehýnka, tak se babi najedla od nás ;-) Protože Ottí ji snědl polívku a Bětula druhý, měla buchty s povidly. Byli jsme i na krátký procházce.
Cesta zpátky byla taky v pohodě. Ottí zase usínal.
Přijeli jsme kolem třetí a protože Bětuška měla slíbený plavání, vzali jsme ručníky a plavky a šli do bazénu. Vůbec se mi nechtělo, ale nakonec se mi tam líbilo, trochu jsem si i zaplavala a Bětuška se vyřádila. Snažila se i plavat a už udělá pár temp sama. Ottís z vody moc nadšenej nebyl, je po mně, jak je mu trochu zima, tak se mu to nelíbí. Nakonec ho babča vzala do vířivky a tam už to bylo ono. Když jsme měli odcházet, tak se ani jednomu nechtělo :-)
Večer jsme, mimo babičky, všichni hned spali:-)))





Žádné komentáře:

Okomentovat