úterý 25. května 2010

Projekt 365 - den 138.

Další den doma, Bětula už prudí neskutečně:-) Pořád, já chci být dospělá a dělat si co chci, mamko vyměníme si to. Tak jsem ji řekla, že bude muset uklízet, vařit, chodit nakupovat, prát... Ona že jo a říkala taťkovi, hele já nemůžu dělat s ohněm a horkou vodou, tak budeš vařit. Nemůžu chodit přes silnici, tak budeš chodtit nakupovat, prádlo nedokážu pověsit na balkóně, nedosáhnu na šňůry, tak to budeš taky dělat a já půjdu na PC, jo :-)))
Po obědě přišel děti rozptýlit chvíli děda. A ještě donesl Ottínu dodatečně dárečky k svátku, to bylo radosti, další autobus a traktor s vlekem:-)))
Odpoledne jsem vytáhla Ottíska ven, šli jsme tedy jen po nákupech, ale bylo venku krásně, tak vytáhnul i odstrkovadlo, dali jsme si zmrzku a spokojeně šli domů.
Ale zase nic nejí... Ach jo, kdy ho to přejde a konečně začne jíst, jako taťka :-)))
(dnešní jídelníček - flaška mlíka, jedna palačinka a prášek probiotik... toť vše)


Končně se mamka smilovala a dovolila nůžky...;-)

Už máme několik úžasných papírových deček :-)) Moc ho to baví i jsem koukala, že mu to jde.

1 komentář: