čtvrtek 13. května 2010

Projekt 365 - den 125.

Ottísek stále hicuje. Hodně spinká. Jakmile zabere čípek, tak tu poletuje a je samý smích, pak zase lehne a spinká. Kolem pátý jsem mu naměřila 40. A nestačila jsem se divit, když se vykolíbal z postele a šel si hrát s autama do pokoje. Pravda, vydržel asi tři minuty a pak si sednul ke mně a já ho pak odnesla do postele. Už jsem chtěla jet i na pohotovost, naštěstí se podařilo srazit...
Bětulka v poradně dostala cviky na uvolnění ruky a bere to strašně vážně (ikdyž jsem ji to nějak moc nevysvětlovala, jen řekla, že to budeme dělat skoro každý den, aby se jí lépe psalo a malovalo). Dneska jsem na to neměla ani náladu a ona před spaním se zarazila a že jsme necvičily a že musí... Tak jsem vysvětlovala, že se nic neděje a můžeme to dělat zítra.

Fotila Bětuška, zrovna když měl těch 40.

2 komentáře:

  1. Chudinka malá, jen hoří.A kde jsou ty jeho rozesmátý oči?? mamka

    OdpovědětVymazat
  2. Mamko sýýýýýýýr :-)))R80

    OdpovědětVymazat