středa 26. května 2010

Projekt 365 - den 139.

Včera jsem si stěžovala na nejedení, tak hned ráno, místo mlíka dostal chleba se sýrem a pak měl povolený mlíčko. Snědl čtvrtku, obr úspěch a vypil skleničku džusu. O mlíko si už neřekl, začal tu chodit po bytě a zdálo se mi, že na něj něco leze. Hned jsem měřila teplotu, ale dobrý. Jen oči skelný. Začal polehávat, připomínal mi psa, co si hledá místo. Chvíli si lehnul k nám do ložnice, pak přešel do pokojíčku a pak si lehnul v obýváku, šla jsem si lehnout k němu a jen, co jsme položili hlavy, tak vytrysknul gejzír a zvracel, zvracel a zvracel...
Po vykoupání a úklidu, jsem byla zoufalá, to už těm nemocem není konec... Se mi chtělo až brečet. Dala jsem mu pár lžiček vody. Po chvíli tu začal lítat a prát se s Bětulou. Od tý doby byl úplně OK. Tak nevím, co to bylo. Si říkám, jestli neměl podrážděnej žaludek z toho jezení nejezení a pak ten chleba džus...Nevím, každopádně, pak i jedl a říkal si o jídlo sám. Jsem nestačila zírat a bát se, aby to zase nevyhodil. Ale snad dobrý, v pátek jdeme na kontrolu, tak to proberu s Mudrou, přeci jen za tento týden zvracel podruhý... A já měla střevní potíže, tak jestli tu nemáme nějakej bacil...
Každopádně od toho zvracení byl úplně OK, až mě s Bětulou neskutečně vytočili protože se pořád přetahujou o věci a ječí u toho oba. Naštěstí se odpoledne zklidnili, jinak nevím, nevím jestli by jim maminka neutekla...;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat