sobota 15. května 2010

Projekt 365 - den 126.

Čtvrtek. Ráno Ottí zase 39, 5. Dala jsem mu čípek a jeli jsme k doktorce. Ta už když jsem říkala příznaky, říkala, že by to mohla být angína, jak koukla do krku, tak že je to určitě angína a na levé straně už má čep. Dostal ATB a klidový režim (haha...). Musím Ottíska pochválit, krásně doktorce držel a sám bez říkání otevřel pusinku (když jsme tam byli posledně, tak šíleně řval a nechtěl na sebe nechat sáhnout), dokonce se na dr. usmíval a ona ho chválila, že je zlatíčko. Za týden máme přijít na kontrolu. Když jsme přišli do čekárny, tak ve vedlejší měl chlapeček autobus. Ottí prosil, že se chce kouknout, tak jsem vysvětlovala a vysvětlovala, že ne, že je nemocnej... Nakonec jsem ho uplatila, že nějakej někde koupíme :-)
Vybral si červenej a celý den si s ním hrál a musel s ním jít spát ;-)
Jak jsme přišli od dr. Ottí lehl do poselele a okamžitě usnul. Měla jsem tak čas aspoň na Bětulu a hrály jsme si a četli časopisy. Dneska večer měl přijet taťka, tak Bětuška byla nedočkavá, byl to pro ni moc dlouhý den... Tak se těšila, že mi i říkala, že bude asi brečet, až taťka přijede a taky jo.
Ottta mi psal kolem půl desátý SMS, ať stavím na kafe, že za chvíli je doma a já zrovna držela v ruce hrnek, že jdu dělat kafe...:-) Bětuška už tu polehávala a začínaly ji padat oči. Přijet o pět minut později, tak už spí. To bylo vítání!!! Taky jsem byla moooc ráda, že už ho máme doma!
O půlnoci se probudil náš marod a když zjistil, že je doma taťka, tak se začal usmívat, povídat, pusinkovat ho a mazlit se s ním. Bylo to kouzelný! Pak si i taťku dotáhl do pokoje a ukazoval nový autíčka a bus a pořád koukal kolem a hledal nějaký věci o kterých by mohl aspoň chvíli mluvit. Pořád taťku ožďuchával. Pak jsme si všichni lehli v obýváku a já usnula asi jako první :-)))

Křupky ze zdavý výživy ;-) (krásně jedovatá barvička ;-) )


Žádné komentáře:

Okomentovat