sobota 15. května 2010

Projekt 365 - den 128.

Huráááá Ottí je bez teploty!!!
Ráno dávám v sedm do trouby kačenu a peču ji podle receptu z BC, velmi pomalu. Nepodlejvá se a peče se 5-6 hodin, jsem hodně nervózní, jestli budeme mít vůbec oběd. Měli a byla moc dobrá :-) Jen Ottí ani neochutnal...
Odpoledne jsem vzala Bětušku na plavání. Pánové zůstali doma a koukali na pohádky.
Bětulka se snažila plavat, udělá už tři tempa, ale špatně dýchá, tak neuplave víc. Když se jí to snažím vysvětlovat, tak dělá, že neposlouchá, ale pak poctivě trénuje. Potápěly jsme se spolu, závodily a vyhazovala jsem ji do vody. Pak zkoušela skákat šipku a vůbec ji to nešlo. Zase se snažím vysvětlovat, ale ona to moc nebere :-) Tak jsem jí to i dvakrát ukázala. A teď večer, nemůžu hýbat s krkem :-))) Jojo, už to není, jako za mlada....:-) Ale užily jsme si to krásně a já byla moc ráda, že jsem jen s Bětulkou! Musím si ji takhle pro sebe urvat častěji, hlavně ona mě ;-)

Tady Bětuška fotila sama sebe;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat