pátek 21. května 2010

Projekt 365 - den 134.

Dopoledne jsme vyrazili dokupovat nějaký věci na školu v přírodě. Sehnali jsme skoro všechno jen botasky ještě nemáme... A už je to celkem jedno.
Doma jsme si dali pozdní oběd a pak měla Bětulka dovolený PC (je nadšená z nový hry od taťky, tak začala i poslouchat, jinak by měla zákaz:-) ) Hrála chvíli a najednou, mami je mi hrozná zima, chvíli před tím jsem na ni koukala a říkala si, že má skelný oči a červený tváře, ale myslela jsem si, že je to od PC. No, nebylo. Nahnala jsem ji do postele, přikryla a dala teploměr. 37,7.... Za dvě hodiny už měla přes 39. :-( Dělala jsem jí zábal a dostala Nurofen. Zítra s ní dojdu na pohotovost. Myslím, že to bude taky angína, koukala jsem do krku a mám pocit, že uzliny jsou chycený, ikdyž to nepoznám. Ach jo, chudáci, to se ven podíváme za dlouho...

Žádné komentáře:

Okomentovat