středa 12. května 2010

Projekt 365 - den 124.

Ráno jsem Ottíska odvedla k Terce na hlídání a pak šla s Bětuškou do PPP. Paní psycholožka mi nedoporučila nástup do školy. Protože je Bětulka citlivá a nemusela by to zvládat po psychický stránce a taky prý není fyzicky dozrálá. Za 14 dní nám má přijít posudek i s tím zamítnutím.
Po poradně jsme šly vyzvednout Ottíka a když jsme přišly, tak spal... Terka říkala, že byl moc hodnej, ale vůbec nemluvil a nezapojoval se do hry a že se s nima asi nudil, tak radši usnul :-) No, když se probudil byl pořádně vařící a ukňouranej, to už jsem věděla, že to není dobrý. Odnesla jsem ho domů, celou cestu měl hlavičku položenou na mém rameni. Já měla pak ruce, jak opičák... Ještě jsem ho dala do kočáru a jeli jsme rychle nakoupit, abysme měli doma z čeho žít.
Měl 38,5 a neklesalo to. Navečer se zhoršoval (39,5), tak jsem mu dala Nurofen, kleslo to o stupeň a byl jak zdravej. Začali dělat lumpárny s Bětulou. Ta si večer taky začala stěžovat, že jí bolí nožičky a měla zvýšenou teplotu. Tak jsem jim přečetla pohádku a dala spát. Naštěstí noc probíhala v pohodě.
Ottí mi celý den říkal: Mám rád, maminko. Miluju.

Žádné komentáře:

Okomentovat