sobota 8. května 2010

Projekt 365 - den 121.

Dneska jsem od Bětušky dostala krásnou růžičku ke dni matek (měla v tom prsty babička;-) ) Udělalo mi to velkou radost, i Bětuška si to užívala, strašně ráda někomu přeje.
Po obědě jsme si povídaly v obýváku a Ottí si hrál v pokoji, najednou bylo divný ticho. Když jsem tam přišla musela jsem se smát. Hrál si s mašinkama a ležel u toho, aby viděl jak se točí kolečka, prostě u toho usnul :-)
Koukaly jsme na video, kde Bětulce nebyly ani dva roky a Ottí jí je tak podobnej... Neskutečný a já si to ani nepamatuju...
Když se Ottí probral, tak pokračoval ve hraní, jako by ani neusnul :-) Byl dobře naladěn a kouzelně se usmíval.
Pak jsme vyrazili na hřiště. Bětuška na kole a Ottí na tříkolce. Krásně jim to šlo, jen Bětula neubrzdila jednu zatáčku... Naštěstí se jí nic nestalo.
Na hřišti si Ottí vzpomněl na motorku a tříkolku nechtěl, tak jsem pro ni ještě letěla domů.
Konečně bylo i trochu hezky, nojo babi nám zítra odjíždí, tak už nemusí být hnusně...
A dneska byl Ottí celý den bez nehod a úplně poprvé si došel i na velkou na nočník!!!!! Snad to vydrží ;-)









1 komentář:

  1. Tak u té spací fotky jsem se taky musela zasmát :-)) R80

    OdpovědětVymazat