sobota 22. května 2010

Projekt 365 - den 135.

Ráno jsem Bětule naměřila 39. Dala Nurofen a když opadla teplota, naložila jsem děti do auta a jeli jsme na pohotovost. Tam sloužila k naší radosti naše dětská dr. Ottí se tam rozkecal a bavil sestřičku, ukazoval, kde ho co bolí a bolelo a že mu maminka dávala čípky do zadečku...
Jak jsem si myslela, Bětuška má taky anginu :-( Vyzvedli jsme léky a jeli domů, Bětulka ulehla se zimnicí a za chvilku spala. Když se probudila, tak měla 40. Naštěstí zabral Panadol a odpoledne byla celkem OK. Když přijel taťka, tak ani nevypadala nemocná. Navečer znova teplota vylítla. Dokonce si sahala na ouška a kopala nohama, mám strach ze zánětu, snad to nebude a jen blouznila z horečky.
Ottí dnes usnul kolem pátý a pak tu řádil do půl desátý, ale byl celkem roztomilej, stavěl komíny a lechtal nás a když jsem se ho zeptala jestli už půjde spát, tak se začal usmívat a povídá: Mami, děláš srandu:-)

Ottís po dlouhý době pózuje;-)

Nezapomenout ukázat mandle, že jsem opravdu zdravej...

Asi letadlo, trval na tom, že takhle vyfotit:-)))

Pečeme štrůdl;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat