pátek 3. prosince 2010

Projekt 365 - den 329.

Bětuška se rozhodla jít do školky a strach ji i přešel. Víc měla starost, jestli jim do mikulášských balíčků zase nezabalí zkažený buráky, jako minulý rok.
Já jsem dopoledne balila na cestu do HK. Byla jsem moc ráda, že Otta jede s námi. V tomhle počasí bych měla s dětmi strach. Asi bych i zůstala doma.
Po obědě jsem vyzvedla Bětulu (školku zvládla v pohodě a byla i spokojená) a Otta šel s Ottískem rovnou do auta. Sešli jsem se na parkovišti a hned vyrazili. Barunka cestovala s námi. Chvílemi se jí to moc nelíbilo, ale ustála to. Bětuška dostala ve školce domácí úkol. Naučit se básničku na besídku, tak jsme si ji po cestě četli. Do Hradce jsme dojeli kolem třetí. Babi nás tak brzy nečekala, nebyla doma :-) Naštěstí jsem si vzala klíče.
Večer jsme se s babi vypařily a jeli nakoupit nějaký dárky. Byla to sranda, nešli nám u auta ostřikovače a sklo po předchozí jízdě bylo dost špinavý a v nočním osvětlení jsem nic moc neviděla... Na parkovišti, jsem ho pak otírala hadrem, připadala jsem si vážně vtipně. Nakupování v nonstop Tesku bylo úžasný. Nikde nikdo, prodavačky příjemný... Jen jsem z toho po hodině začala mít plný kecky a přestávala vnímat. Naštěstí se celkem zadařilo nakoupit!



Babičky vánoční výzdoba. Už vím, co budeme vyrábět příští rok;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat