pátek 17. prosince 2010

Projekt 365 - den 342.

Ottíkovi oči jsou lepší. Bětuška zase ráno problém s oblékáním. Má už zase zákaz na PC a pořád chce šanci, že to napraví. Myslela jsem, že bych povolila, ale ráno jsem našla oblečení, který měla včera večer uklidit, nacpaný za skříní...
Dopoledne, když byla ve školce jsem se pustila do mytí a leštění skříní v pokojíčku. Bětuška tam měla samolepky a už byly hodně otrhaný, tak jsem je všechny sloupala a umyla. Byla to docela fuška, některý lepidlo nešlo vůbec dolů... Ale povedlo se, jen jsem se bála reakce Bětušky... Otta mi říkal, že jsem zlá, nejdřív ten PC, pak samolepky...:-)))
Když přišla ze školky, tak si toho nevšimla.
Kolem třetí přijela Monča s dětmi. Probíraly jsem školku... Fakt kapitola sama pro sebe. Grr... A chvíli před tím než odjížděli si Bětula všimla samolepek, trochu brblala, ale vzala to dobře. Uf :-)))
A večer nastala znovu scéna kvůli zubu, ještě nevypadl. Má ho fakt na vlásku... Už jsem se i odhodlala, že ho vytrhnu, ale ona se bojí a pusu neotevře. Tak tu strašila do půl desátý...
Fotku dodám po Vánocích. Dokončila jsem jeden dáreček a budoucí majitel sem nakukuje, tak aby bylo překvápko;-)

Tak už můžu dát foto;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat