sobota 18. prosince 2010

Projekt 365 - den 343.

Dopoledne jsem ještě dodělávala jednu část dárečku:-))) Děti chvíli koukali na TV a pak si hrály s LPS a pokladnou. Také jsem volali babičce, má dnes narozeniny. Po obědě jsem se pustila do mytí nábytku a dveří. Chtěla jsem děti vytáhnout ven na sáně, ale moc se jim nechtělo a hezky si hrály, tak jsem je nechala. Ono to asi bylo i dobře, Ottí je stále nachlazený a i to oko, aby se zase nezhoršilo. Dnes už mu z něj nic neteklo!!!
Navečer se Bětula pustila do vánočního tvoření a Ottí byl radši ve vaně, aby ji to nekazil;-)
Dnes i docela brzy usnul, ani taťky se už nedočkal. Ten přijel pozdě.
A večer jsme měli zpestření. Jak se Bětule kýve zub. Tak dnes si ho navazovala na nit a zkoušela přes kliku vytrhnout... když šla kolem, jsem ji za provázek zatáhla a on byl skoro venku, ale za něco stále potvora držel, chodila tu se zubem vykloněným ven z pusy... Nakonec jsem na ni zalehla a násilím vytrhla, měla jsem strach, aby ho v noci nevdechla a vytrhnout si ho nechtěla dobrovolně dát. Já to dokázala, ani jsem neomdlela. Bětuška pak říkala, že to vůbec nebolelo, ale scénka kolem musí být..


Trhání zubu je věda...



Barunka to vše pozoruje

Žádné komentáře:

Okomentovat