čtvrtek 16. prosince 2010

Projekt 365 - den 341.

Taťka se vrátil někdy kolem třetí ráno a hned po šestý zase zmizel do práce.
Když jsme odvedli Bětulu do školky, jela jsem s Ottíkem k dr. Očičko se nelepšilo, tak aby nám dala nejspíš ATB kapičky. Venku byla další dávka nového sněhu. Auto jsem nechala doma a jeli jsme autobusem. Ottí byl nadšený. Jen jízdní řády byly strhaný, naštěstí přišel nějaký pán a že to má jet. I přesto jsme čekali celkem dlouho, ale v tomto počasí se nedivím.
U dr. bylo volno, tak jsme hned šli na řadu. Vyfasovali jsme opravdu ATB kapičky. Nesmí moc ven a právě venku začalo svítit sluníčko, tak to vůbec, nejlépe se slunečními brýlemi. Od dr. jsem chtěla zajet k Tesku do hračkářství, tam jsem tu tramvaj taky viděla. Bohužel nejel autobus, tak jsme to vzali pěšky. Bylo nádherně, slunečno, ale fakt zima. Ottíka jsem občas poponášela, ikdyž to nevyžadoval. Bohužel tramvaj neměli, to už jsem začínala mít strach. Nasedli jsme ještě na jeden autobus a jeli do dalšího hračkářství a tam byla!!! Ottí se k nim brzy vrhnul a hrál. Naštěstí jsem byla rychlejší a jednu vzala, ještě než k nim došel a mezi regály jsem do kličkovala k pokladně, aby to neviděl. Jen je fakt dlouhá, tak byl problém, jak ji ponesu, aby si nevšiml. Paní prodavačka mi dala obr tašku, jen byla průsvitná... Naštěstí jsem v tašce měla ještě dvě igelitky, tak jsem ji schovala do nich a pak do velký tašky, naštěstí ho vůbec nenapadlo se ptát, co to nesu. A Ježíšek může přijít :-)
Když jsme dojeli domů, uvařila jsem oběd a připravila jídlo na večer. Otta si šel aspoň na chvíli lehnout. A před třetí jsme šli na besídku do školky. Chtěla jsem tam být dřív, abych Bětušce donesla lepší oblečení a cukroví, který jsem ráno zapomněla.. Děti hezky přednášely, jen zase paní učitelka... Ale to tu nebudu rozepisovat. Jsem stále více přesvědčená, že pokud to půjde a bude místo, dám Ottíka jinam. Bětuška si to užívala a pak tam futrovala cukroví a bonbóny. Děti pak měly pod stromečkem nové hračky do školky, tak se rozbalovalo.
Domů jsme dorazili zase už bez taťky, tentokrát šel s klukama na pivo. Bětuška tu pobrekává, protože se jí kejve hodně další zoubek a ona si ho chce vytrhnout, ale bojí se. A tak má strach, aby ho v noci nespolkla.






Žádné komentáře:

Okomentovat