pátek 10. prosince 2010

Projekt 365 - den 335.

Hned ráno jel Otta na chalupu, ještě mi zkusil vyjet s autem. Nešlo to, ale dva chlápci co byli na parkovišti přiběhli ochotně na pomoc a vytlačili ho. No, na jednu stranu jsem byla ráda, že nebudu muset odpoledne s dětmi k Monče autobusem, na druhou jsem se cesty bála a pak večerního parkování u nás...
Odpoledne se jelo k Monče, Terezka slavila narozeniny. Děti si to užily, jen občas nějaká kolize:-) Cesta zpátky byla taky zajímavá, před jednou zatáčkou mi auto odmítalo brzdit a jelo jak sáně, měla jsme strach, protože přímo přede mnou stálo auto, naštěstí jsem jela celkem pomalu, tak jsem brzdu pustila a zatáčka se mi podařila vytočit. Ale lekla jsem se parádně... Na parkovišti, dle očekávání, nebylo žádné místo. Po chvíli čekání, se nám naštěstí jedno uvolnilo!

Andílko hraní...


Žádné komentáře:

Okomentovat