středa 15. prosince 2010

Projekt 365 - den 340.

Ottí v noci špatně spal. Tentokrát se neopakovala předešlá noc, kdy nás budila Barunka, ale schvátil ho kašel. Už večer jsem mu udělala med s cibulí, tak jsme ráno nasadili. Očičko stále nic moc...
Když jsem šla s Bětuškou do školky, tak ještě vyspával. Zase chumelí. Bětuška je nadšená, zase se po cestě válí ve sněhu, nevysvětlím ji, že bude do školky celá mokrá...
Odpoledne má aj Bětula, vzala jsem pro Ottíse boby, ale chtěl radši šlapat. Sníh ho uchvátil, tak zapoměl na bolavý nohy:-))) Šla jsem se podívat do hračkárny jestli mají tramvaj, paní prodavačka mi říkala, že jsem už několikátá, co se ptá, ale bohužel není... No potěš koště, jestli ji do Ježíška neseženu... Si teď nadávám, že jsem ji nekoupila hned, když jsem ji viděla, asi tři měsíce před Vánoci...:-( Zítra projdu ještě ostatní hračkárny.
Z angličtiny jsme si vedli i Verunku, její mamču přepadlo bolení zad, tak šla radši na pohotovost. Holky si doma krásně vyhrály, jen se jim moc nechtělo brát mezi sebe Ottíka a ten to špatně nesl... Kolem šestý ještě dorazila na chvíli Jana. Stahovali jsme fotky. Děti ji pak nechtěly pustit pryč.
A náš taťka jel teď v noci pracovat, domů se dostane někdy kolem jedný druhý...

Barunka s námi modeluje

Sněhulák aspoň z modelíny


Tvoříme obrázky


Sladký spánek


Dokončila jsem čepku pro Ottu bude od Ježíška;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat