pondělí 20. prosince 2010

Projekt 365 - den 345.

Ráno Ottísek vyspával, naštěstí ho mohl hlídat Otta. Šla jsem s Bětuškou do školky a pak ještě něco koupit. Doma jsem se chtěla pustit do krému na dort a zjistila jsem, že nemám puding. Tak jsem musela, celá naštvaná, do obchodu znovu... Dopoledne jsem dodělala ten dort, měla jsem na něj jen dvě hodiny. Taky jsem zjistila, že marcipán co jsem měla v lednici, je nepoužitelný, tak jsem musela dělat nový...
V poledne jsme s Ottískem vyzvedli Bětušku ze školky, která se pro tento rok rozloučila. Bude tu babi, proto zůstane už doma.
Když byla Bětuška na keramice, přijela babi. Na bruslení se jí už nechtělo a taťkovi taky ne, tak půjde po svátcích.
Babička měla z dortu radost, hned jsme zakrojili. Děti byly zase jak z divokých vajec, snad už zítra budou srovnaný, teď se předváděly a předháněly před babi.

2 komentáře: