středa 22. prosince 2010

Projekt 365 - den 347.

Dnes se vstávalo normálně :-) A mamča se pustila do pečení vánoček, krásně to tu vonělo. Bětuška je jedno velké překvapení. Dopoledne si řekla o vysavač a vysála celý byt. A koukala jsem, jak to dělala poctivě. Pak zase začala uklízet pokojík a musela jsem ji krotit, protože chudák Ottí si nemohl s ničím hrát, aby neudělal čurbes:-))) Jsem se smála, že dohání celý rok, aby Ježíšek přišel a babička mi povídá, že to dělá šikovně. Kdyby takhle fungovala celý rok, tak to nikomu nepřijde a teď je to aspoň pořádně vidět:-) Pak tu pořád chodila a očuchávala vánočky, musela počkat až vychladnou, tak chvíli chodila s nataženou pusou, že ji nechceme dát. Když se zakrojilo, tak do ní padala.
Odpoledne jsme s Ottou jeli ještě rychle dokupovat poslední dárky. Babička hlídala, tak to šlo rychle, ani lidí v obchodech moc nebylo. Jen parkování bylo za trest.
Otta šel na poslední posezení s klukama. Já ještě vyběhla pro šňůrky na Bětuščiny korálky, co dělala na keramice pro babičky. Pak jsme je s Bětulou navlíkly a zabalily. S babi jsme se ještě pustily do knedlíčků do polívky a daly si vařit brambory a vajíčka na salát.
Až Bětuška usne, půjdu dobalit dárky a nahrát zvonění do mobilu. A dáme si v klidu vínečko a scrablle.


Ještě jedna pro Bětušku.

Žádné komentáře:

Okomentovat