sobota 25. prosince 2010

Projekt 365 - den 350.

Děti si hned ráno hrají. Mají hodně na výběr. Babička se chystá na cestu domů. Děti ji nechtějí pustit.
Chvíli na to co odjela se balíme a jedeme za rodičema Otty. Cestuje s námi i Barunka. Když jsme tam dojeli, tak se po přivítání šli hned rozbalovat dárečky. Děti znovu nadšený.
Dali jsme si oběd a chvíli poseděli, pak jsem se šla s Ottísem podívat do pěstírny na rybičky. Chtěl je s dědou krmit. Ottísem nám dával výklad kterou prodáme a kterou si necháme.
Byla tam i Jana s Vráťou, děti jim byly stále v patách.
Už třetí den se o mě pokouší nějaká choroba. Dneska mi bylo obzvlášť špatně. Chtěla jsem večer chvíli posedět na hospodě, ale nedalo se tam vydržet. Chtělo se mi strašně kašlat, tak jsem si šla i brzy lehnout.



Žádné komentáře:

Okomentovat