čtvrtek 23. prosince 2010

Projekt 365 - den 348.

Noc na dnešek byla děsná. Bětuška strašila do půl desátý, když konečně usnula, tak se do deseti minut probudil Ottí a ne a ne usnout. Balení dárků jsem vzdala. Nechala jsem ho koukat na pohádky. Pak kolem půlnoci jsme s babi šly spát s tím, že opravdu neusne. Asi za půl hodiny Ottí vstal a že jde kakat, to jsem na něj houkla, ať zaleze. Tak začal plakat, až mi ho bylo líto a pustila ho. Tak šel k babi do pokoje a jestli může, chvíli brečel a stále se ptal jestli může, babi se probudila a řekla, že jo. Rozsvítil a šel si jezdit s autama... Po půl hodině jsem ho zase vzala do postele a doufala, že usne. Zabral až tak kolem půl třetí... A v půl čtvrtý přišla k nám do postele Bětula.. To jsem si zase uvědomila, že ještě není doma Otta a začala se bát o něj... I jsem vstala a zkusila mu zavolat, nebral to... Tak jsem nemohla znovu spát. Přišel kolem čtvrtý a šel si něco vzít k jídlu do kuchyně. To jsem na něj zavrčela, jestli to jako myslí vážně, že tady bude šustit... Tak si rychle něco vzal a v tichosti se zavřel do ložnice. Vzbudit jedno z dětí, tak bych ho asi uškrtila...
Otta ráno vyspával, jednou se tedy ukázal a zabral si mamčino kafe, to jsem se musely smát.
Mamča šla dopoledne s Bětuškou nakoupit, pak jsme dělaly oběd a další přípravy na zítřejší den. Odpoledne jsme dodělaly salát a začaly vařit polívku. Otta si vzal děti ven a šli stavět sněhuláka k Oboře.
Večer se konečně povedlo dobalit dárky a připravit zvonění do mobilu.

Bětuška si udělala vánoční výzdobu a Barunce se moc líbila, hned jí do toho zalehla.

Žádné komentáře:

Okomentovat