úterý 21. prosince 2010

Projekt 365 - den 346.

Ráno byl budíček před čtvrtou hodinou. Ottí pak už neusnul... Mám podezření, že ho probudila Barunka, která se po nás procházela...
Dopoledne jsme jeli k zubařce, jak já se bála. Nakonec jsme byli z ordinace za 5 minut venku. Děti krásně spolupracovaly, no byly dopředu podplaceny bonbónem od paní doktorky.
Pak jsme došli nakoupit a babička nám uvařila výborný oběd. Paprikový lusky, Ottí i Bětuška se olizovali. A Ottí po obědě usnul, není se čemu divit. Bětuška zatím namalovala parádní betlém.
A já pak s Ottíkem šla na angličtinu. Tentokrát se snažil a odměnu dostal i malý dáreček. Vezla jsem ho na bobech a spíš než po sněhu jsem jeli kalužemi... A když jsme došli domů, čekalo mě velké překvapení, Bětuška vzorně uklidila dětský pokojík, mamka říkala, že ji nic neříkala a že začala sama. Pak stále chodila a snažila se pomáhat. To byla překvapivá změna. Tak měla povolen i PC.
Na večer se vrátil taťka z chalupy a já s mamkou došli na větší nákup.
A večer jsem dokončila čepku pro Ottovu mamču.


Je na velké čtvrtce, tak jsem ani nezkoušela skenovat, fotka nic moc, ale mám z něj velkou radost.

Pro tchyni

Žádné komentáře:

Okomentovat