čtvrtek 9. prosince 2010

Projekt 365 - den 334.

Už zase mrzne...
Bětula se ráno rozhodovala jestli jít do školky nebo ne, ale po včerejšku jsem ji navedla na to, že šla... Dopoledne přišla na návštěvu Terka s dětmi. Ottí měl radost, zase po dlouhé době tu někoho měl. Hezky si hráli, žádný konflikty!
Po obědě jsem vyzvedla Bětulu a po půl druhý jsme se hrnuly k autu, že pojedeme na bruslení. Oškrabala jsem okna, zjistila že ostřikovače konečně fungují. A ejhle auto jsem nemohla rozjet. Dopředu, dozadu, nic ani ťuk, kola se točila na ledu a auto se nehlo ani o mm. Naštěstí Ottíka hlídal Otta, tak jsme šly s Bětuškou pěšky, ale byla kosa a chodníky pořádně zledovatělý. Bětule klouzaly boty, byla stále na zemi. Měla jsem strach, že si zlomí nohu. Kdybych věděla, jak to bude vypadat, tak jsme zůstaly doma. Přišly jsme pozdě, ale nevadilo, měli tam zase jen tři děti i s Bětuškou. Já si v klidu povídala s Hankou a Bětula plavčila. Vletěl jim tam ptáček, tak ho Hanka chytala. Nakonec se jí to povedlo do čepice, kterou jsem ji přinesla :-)))
Po plavání, jsme letěly domů. Měla jsem domluvenou další návštěvu. Moniku s dětma.

Další vánoční výzdoba...

Žádné komentáře:

Okomentovat