středa 1. září 2010

Projekt 365 - den 237.

A už to zase začíná. Další školkový rok. Oba musím, jak jinak, budit. Bětuška naštěstí nástup do školky už nijak neprožívá, tak je to v pohodě. Měla jsem strach, že Ottí nebude chtít odejít, když uvidí Břétíka a ostatní děti. Ale kupodivu se mi chytil a odešel na první zavolání. Bětuška chtěla ve školce hned i spinkat.
Jsem s Ottíkem doma, venku je zase hnusně. Probírám nějaký věci u Bětušky ve skříních a můžu v klidu vyhazovat. Jen doufám, že nebude moc pátrat, co chybí. Ale máme z pokojíku skladiště. Bětula skladuje každý letáček a celofán z čokolád a já nevím co ještě... Musím nenápadně vyhazovat.
Po školce jedeme busem nakoupit. Chtěla bych pro Bětulku nový kalhoty a ponožky. Nakonec jsem pro ní nic nevybrala a nesla si kalhoty pro sebe...


Naskenovaný obrázek. Bětuška kreslila ve školce princeznu.

Žádné komentáře:

Okomentovat