sobota 11. září 2010

Projetk 365 - den 246.

Dopoledne jsem s dětmi trávila doma a že mi dávaly zabrat. Jednou komplet rozházená ložnice i matrace z postele venku...(honily Barunku) a pořád vymýšlely různý kraviny. S Bětuškou jsme pokračovaly v herbáři, ale dneska ji to moc nebavilo, tak jsme to odložily na jindy. Po obědě jsme se chystali ven a když jsem přišla do předsíně, tak tam zase komplet vyházený botník... Musely to uklidit a pak ještě luxovat. To jsem si zase zakřičela...
Byli jsme na hřišti, konečně byly hodný!!! Ottí se jednou pořádně vymlátil na kole, dost jsem se lekla, naštěstí pomohla helma, ale vzal to i po puse. Zase brečel jen chvíli, na tohle je dobrej.
A já se od včerejšího večera pokouším háčkovat... Na to že jsem to držela naposledy na základce, jsem si docela rozpomněla, ale pářu a pářu... Nějak mi vzor, co jsem si vybrala nejde... :-)))

3 komentáře:

  1. Jéj Ty jsi šikulka,teď jsem si našla háčkovací kamarádku,tak se to třeba taky naučím!:-))

    OdpovědětVymazat
  2. No, dál jsem se zatím nedostala :-))) Háčkovací kamarádku bych potřebovala, aby mi to ukazovala...

    OdpovědětVymazat
  3. Peťo, tak to zkus zatím bez vzorku, jen čistě ty dlouhý sloupky. Neboj, to půjde :-)
    A ohledně ukazování - na YouTube je spousta videí s háčkováním. Tak třeba by Ti to pomohlo.
    K.

    OdpovědětVymazat